środa, 7 sierpnia 2013

Po co komu filtry do wody?

Znam ludzi, którzy sądzą, że woda w ich domach nie jest odpowiedniej jakości. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że miałem twardą wodę - na armaturze był kamień, a w czajniku osad.
Przywykłem do tego. Zmieniłem zdanie kiedy porozmawiałem ze specjalistami. Dane kontaktowe do nich znalazłem tutaj: http://www.klarsan.pl/kontakt. Nie wiedziałem jednak, że parametry wody mogą odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry oraz włosów.


Na stronie producenta pod adresem http://www.klarsan.pl/dom/zmiekczacze-wody/ dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Teraz pije nie tylko smaczniejsze napoje (kawa, herbata), ale także czuje, że moja skóra jest w lepszej kondycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz